A Tesla japán értékesítése 1300%-kal nőtt

A Tesla elektromos autó értékesítése Japánban az előző évhez képest 1300%-kal nőtt.
Ez főként a Model 3 értékesítésnek köszönhető. 2020 márciusában mindössze 44 db autót adott el a Tesla japánban, addig idén már 588 db-ot. (Egyetlen hónap alatt.)

Ezzel japánban – a náluk – külföldinek számító autógyártók között már a harmadik legnépszerűbb a Fiat (739 db eladás) és a Land Rover (689 db eladás) mögött.

A Model 3 értékesítést az is segíthette, hogy japánban márciusban jelentősen csökkent az ára a sanghaj-i gigafactory-ból importált modellek esetében. Emellett az elektromos autóvásárláshoz nyújtott támogatások összege is emelkedett.

Ez az értékesítési teljesítmény csak a kezdet lehet, mert a Model Y még nem elérhető Japánban.

Kép: teslarati.com