A Škoda Enyaq iV-hez egyedi gumiabroncsokat fejleszt a Bridgestone
A Bridgestone az ENLITEN technológiával készítette a Turanza Eco gumiabroncsokat a Škoda Enyaq iV elektromos SUV-hoz. Az ENLITEN technológiával csökkentették az abroncsok tömegét és gördülési ellenállását, miközben a Turanza ECO gumiabroncs javítja az autó kezelhetőségét, tapadását nedves útfelületen, a gumiabroncsnak viszont hosszú élettartamot biztosít.
Az említett technológiával készült Bridgestone abroncsokat Škoda mellett az Audi a Q4 e-tron modellre, a Volkswagen az ID.3/ID.4/ID.5 elektromos autókra is ajánlja. A Bridgestone az Enyaq iV gumiabroncsait 18, 19, 20 és 21 colos méretben készíti.
A Bridgestone az elektromos mobilitásban hatalmas lehetőséget lát a szén-dioxid kibocsátás csökkentésének és a mindenki számára fenntarthatóbb mobilitás jövőjének kialakítása tekintetében. A vállalat büszke arra, hogy a Škodával együttműködve segíthet felgyorsítani ezt az elektromos közlekedésre való átalakulást. Az EV abroncsok a Bridgestone EMIA teljes személygépkocsikra vonatkozó OE-kínálatának mintegy 11%-át teszik ki – a 2019-es mindössze 4%-ról, ez az arány 2024-re várhatóan meghaladja majd a 20%-ot.
A Bridgestone-ról:
A Bridgestone Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában (Bridgestone EMIA) a biztonságos és fenntartható mobilitást szolgáló megoldások terén felhalmozott szakértelmének köszönhetően az abroncs- és gumiiparban világviszonylatban vezető Bridgestone Corporation regionális stratégiai vállalategysége. A Bridgestone EMIA, amelynek központja a belgiumi Zaventemben található, több mint 20 000 alkalmazottat foglalkoztat, és a térség 40 országában folytat üzleti tevékenységet.
A Bridgestone prémium gumiabroncsok, abroncstechnológiák és fejlett mobilitási megoldások változatos portfólióját kínálja. A vállalat jövőképe, hogy fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként társadalmi és fogyasztói értéket nyújtson. A Bridgestone E8 kötelezettségvállalása egy széleskörű, globális, vállalati kötelezettségvállalás, amely világosan meghatározza azt az értéket, amelyet a vállalat a társadalom, az ügyfelek és a jövő generációi számára ígér nyolc fókuszterületen: energia, ökológia, hatékonyság, bővítés, gazdaság, érzelem, könnyítés és erősítés. Ezek iránytűként szolgálnak a stratégiai prioritások, a döntéshozatal és a cselekvések irányításához az üzleti tevékenység minden területén.